My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 28 Ogos 2007

Badminton NIPPON!

Ni la benda yg paling x pernah aku buat. Seriously x ikhlas buat keje ni. Saya orang Malaysia. Di bulan kemerdekaan ini saya dah buat sesuatu yg x sepatutnya dibuat oleh warga Malaysia seperti saya. Ada ke patut gi sokong jepun lawan badminton masa Badminton World Championship baru2 ni. Tapi actually bukan sokong Jepun pun. Disebabkn ada 3 org player Jepun tu staff Sanyo, x pasal2 aku pun kena la jd semangat Sanyo skali. Tuhan je yg tau apa rasa bila Msia lawan Jepun, tp kita kena sokong Jepun.
x pe la apa2 pun event tu dah lps n dapat bercuti yang di sponsor secara tak sengaja. :D

p/s:
to CT, sorry sbb event ni jugak la x dpt pegi your wedding kat Cheras hari tu.
to Pu3, sorry jugak sbb tinggalkn you sorg2 lama kat umah. Hehehehehe I pegi honeymoon ngan Mysa.

3 Kata-kata Magik:

noi memakai corset berkata...

dan juga ampun kepada reza yg sangat ku sayangi kerana tak angkat tepon bila anda call

sniff sniff

mysterious.mind berkata...

x mo mintak ampun kat 'reza yg sangat ku sayangi" itu.
huhu... touched ke aku x angkat tepon. lain kali concern sikit.

sitisabri berkata...

hahahaha.. its ok noi.. :p ade ke pi sokong jepun? haha :p

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template