My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 5 Mei 2008

Honey Mooney Money ~~2

Sekarang masa kat Melaka pulak. I reached Melaka Central tengah ari. Betol2 time lunch hour.
My dear MR dah tunggu sana. Aiyokk!! abg ponteng semayang Jumaat yer??? Hehehe... ermergency.. klu tak sape nak amik you? :D ~wiwi~
Jangan buat selalu yer!

Tunggu intrvw kul 4.30 punya la lama. Chop X mo cite pasal intrvw sebab tajuk dia honey mooney kan..

Petang tu his mommy n his younger sister yang datang jemput aku kat kilang tu. Debor jugak la kuar ngan ibu. Yer la buat nyer kena interview memacam. Dah la I memang baru lepas interview. Tapi everything goes very fine. Siap gi teman diorang shopping undies lagi. Opss hehe... blasah jer la.. normal la kan.

Pas tu derang nak g shopping groceries pulak. Malam ni nak wat BBQ. Yey!

Sampai umah,
Aduhhh nenek dia ada pulak.. aku lari masuk ikut pintu dapur. Hahahahahha takut sey!
Kena gelak jer dengan ibu.
Memula di introduce as Tini's friend. Last2 nenek dia tau sndiri kot. Sebab mcm tanya mcm2 family duk mana, parent sihat ker. Hmmm apa-apa je la yer nenek. hehehe..

Nenek ni asyik usha aku jer.. memula wat-wat tak nampak mcm x perasan gitu. Last-last kantoi jugak, nenek pun sengih je la kat aku. Nenek tak reti main mata lar. :D

Esoknya g ikut My dear MR pegi memancing. Konon2 dia betting ngan adik sape dapat banyak ikan. Aku x mo la join sbb aku ni amateur je. Last2 nya aku sorg je yang dapat ikan. huahuahuahua.... my lucky hand. :D

Dating bawah pokok minum air kelapa. Kami kehausan dan kepanasan. Sorang 2 gelas OK. Balik umah dengan perut yang kembung.

Petang tu my dear MR kuar balik sebab kena g amik nenek dia lagi sorang kat masjid ada kursus haji. Hoho banyak le la pulak nenek. Glemer nenek abg kat sini tau. ;)

Tetiba tgh kuar tu anta msg kat aku; "Hye yg, tido ke tu?" Alahai... so sweet la this guy. Padahal aku ada je kat umah dia.

Malam pun tiba, masa utk aku bersiap-siap nak balik Penang. His father asking me nape x balik esok je? Ahad kan cuti. Then i said pagi esok ada kelas sebab tu kena balik jugak malam ni.
Ibu ngan tini x de, derang kuar g hospital visit x tau nenek yg mana satu dah, banyak sangat nenek. hihi..

Salam ngan nenek yang ada kat umah tu bole dia igt aku wat lawak sebab nak balik mlm tu. Macam sedih sangat dia tau aku dah x tido situ mlm tu. Saya balik dulu yer nenek. erk...
Salam nenek siap peluk cium2 pipi lagi. Ni nenek you ke nenek i ni yg? hahahhaha...

-Saya pun pulang-

Ummi tanya : "x de tolong-tolong ke gi sana? hehe x malu betul g balik kampung org." :D
Saya jawab: "ada.. tolong basuh ayam 4 ekor ngan basuh2 pinggan. Hehe saya bangun awal tau ummi, kul 7 dah bangun. hihi"

-end-

A good life is a collection of happy memories.

5 Kata-kata Magik:

eDa berkata...

huwaaa.....comelnye!!..ni contoh keluarga mertua yang besh!! aku tabik keluarga Mr. ko!!!! tabik! tabik!

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

:D aku memang comel pun bot!
hehehe..
-amin....-

mrsdjones berkata...

bessnya dgr cerita noi.. untung dpt bakal mertua baik camni.. sama la kita, dah la mmg pemalu.. then derang ramah sampai jd tambah2 la segan hehe :p

janet jackson berkata...

bakal menantu?!?! ok kenapa aku baru tau nih..ok speedial sekarang..junaidi,nole,bean..dan dan ha iwan!

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

siti: i kan memang pemalu tahap gaban, tp... redah je la. -amin-

janet: x mo jawab komen ko yg ni.-wiwi-
but MR Janet, yg ko g speedial derang sume nak wat apa? n yg last tu, bole x aku terbaca seperti 'haiwan'???? x baik ko tau.
hihi...

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template