My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 16 Oktober 2009

wiwi (",)

saya: abg td ayg tunggu abg x online2. pas tu ayg bukak email abg
saya: sorry
saya: check kat spam org yg pasal keje tu ada anta email
arm: owh ptt lh abg bkak cam dh kene godek je dlm dier tu
arm: hampeh
saya: ;)
arm: xmntk izin pon
saya: ni mintak izin la ni
saya: :x
arm: so ayg dh reply knke..
saya: x
saya: ayg tengok je
arm: tlg abg reply dier nyer email yg


Baik tak aku.. Dah wat spot check baru mintak izin. kalo aku confirm ngamuk sbb tak sempat nak wat cleanup. hehe..


tq syg...


Lantak kome le nak geleman ke hapa.. aku baru balik date nih... munga2. ;)


Abg simpan perut sampai pukul 11mlm tunggu nasi goreng aku. alahaiii terharunya saya..


jumpa semata tuk makan nasi goreng je. Esok sambung dating lain sbb dah lewat. Akhirnya tidak lah aku menjadi sahabat SYAITONNNNN.


Thanks a lot. Pressure keje pn dah relieved bila abg tanya macam2. Aaaa syok gak ni bila emo aku komplen kat blog. Dia baca then tau apa aku rasa. pas ni bole buat lagi. hihih



arm: emm kutuk abg ye
arm: huhu
arm:hampeh
arm: abg ade keje ar td..
arm: dr pg bz gler tau
saya: hahahah
saya: padan muka
saya: :D
arm: :))
arm: ngan bibi  skali kene kutuk
arm: huhu
arm: :))
saya: mmg pn sume ayg kutuk
arm: pdn muka bibi skali
saya: heheh
saya: yg mlm nnt jumpa k
saya: rindu la..
arm: n pdn muka ayg sbb kene jd cleaner mlm td >> aku kena balik la eh..
saya: abg x igt ayg eh
saya: :p
arm: emm ok kang kite jmpa k..


Good niteee. Moga mimpi yg sweet2 sahaja.

4 Kata-kata Magik:

Mic Nichols berkata...

itu : MUNTAH dan guling2 atas lantai

0ladyfisz0 berkata...

blog aku ke ko? ;)

Mic Nichols berkata...

itu : aku tak ckp jgn tulis kan

zuris berkata...

asal ko takleh komen?
prob kot
ada gak kwn2 aku lain guna wordpress nie blh komen
try later ek
hehee...

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template