My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 11 November 2009

aduhhhh.. x bley ni

Apesal baru pukul 4:13pm?


Lately ni semangat rasa macam down. Graph prestasi menjunam macam terjun dari Mount Everest.



shooottt up --------- bedebushhhhh ~~~ toink~toink~~


I need my spirit.

4 Kata-kata Magik:

missfath berkata...

salam...
nice blog..
just wondering..cmne ye my blog leh ade lam link kamoo??

0ladyfisz0 berkata...

wslm.. mr wordpress ni yg carikan. i was jalan2 n i found u. u have a nice blog too.

missfath berkata...

oo...
ok~~sj je tny.. :)

zuris berkata...

oh ye cik noi.
rasanya ko dah boleh drop komen
aku dah adjust setting blog aku tu
sori yar :)

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template