My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 17 Oktober 2013

Hannah the Kak Long.

Hannah cakap adik baru is a girl. 
Well mummy pun ada instinct sama macam awak je ni.

Mummy keluarkan la adik bagi Hannah. Hurmm.. adik belum besar lagi, tak boleh keluar.
Dulu masa nak dapat Harraz, Hannah tak faham lagi. But now we share the excitements together and leaving my Harraz stays blur in his own 'mengada' zone... His precious mummy's boy moments before been called 'Abang Harraz'. I bagi chance, layan kan saja la mengada manja awak...

Yet.. in two weeks times a little strawberry cupcake is five months old in my belly. Nanti kita tanya adik boy ke girl ye. 


Success doesn't come to you…you go to it

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template