My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 28 November 2013

Baru jentik sikit je..

Semalam fikiran saya sangat kusut. Hanya mampu berserah dan berdoa atas ujian yang datang.
Saya tahu, mereka yang diuji Allah adalah mereka yang Allah sayang.
Juga sebagai teguran dariNYA atas kekhilafan diri yang selalu lupakan DIA.
Bila lama tak ada dugaan yang diberi, takut juga Allah lupakan kita. Semakin kita hanyut, semakin kita lalai dengan keseronokan dunia. 
Setidak-tidaknya bila Allah uji, DIA nak sedarkan kita dari terus leka.

Alhamdulillah..
Pemikiran ini yang terus menguatkan saya.

Alhamdulillah..
Doa saya DIA dengar. Sesungguhnya DIA maha pemurah lagi maha mengasihani.

Semoga saya sabar dan kuat untuk menghadapi segala ujian yang mendatang.
Mohon diberi perlindungan kepada anak-anak, suami dan ibu bapa tercinta.
Amin..
Success doesn't come to you…you go to it

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template