My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 22 Mei 2014

My lonely me time.

Erm.. Kat facebook banyak orang post cerita2 pasal family, kisah husb and wife, cara-cara didik anak. Ada yang saya rajin, saya baca. Kalau panjang sangat, baca mana yang sempat saja.

Hannah, Harraz dan Hani dah tido. Hari demi hari, saya semakin dapat adapt macam mana nak survive bila daddy keje. Alhamdulillah.

Harraz suka kacau adik dia. Bila kita tegur macam air je lalu kat telinga. Geram!! Macam2 cara dah saya tegur dari yang lembut sampailah ke gaya mak tiri. Tetap tak makan saman. Kadang-kadang boleh buat saya hilang sabar. Tapi cepat-cepat saya istighfar sebelum datang meroyan, ingat anak-anak ni Allah pinjamkan je. Sabar.. Lembutkan hati sekali pun marah. Allahhuakbar!!

InsyaAllah, semoga saya diberi kesabaran dan kekuatan yang terbaik untuk menyayangi ketiga-tiga anugerah mu ini.

Sweet dreams sayang-sayang mummy. Assalamualaikum.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template