My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 13 Ogos 2007

my lovely weekend..

Again we did a free part time weekend job as a weeding attender. This time was in Taiping, Perak. Me n Nasya sampai dulu kat umah pengantin due to some problems occured kat rombongan dari KL. Sian kat diorg dgn keta x leh start nya.. Dgn tunggu org yg t'lepas komuter nya.. But finally kitorg berkumpul jugak. Farah's wedding is in all blues.
Petang tu diorg sume ikut g penang. Kelam kabut sbb tetiba mahda lost. Aku x nmpk actually keta mahda ada ke x kat blkg. So skrg sign board sangat2 diperlukn. Dah sampai Feringgi walk, reza pun memborong cd x hengat nya. Padahal sblm naik tu dia yg konon2nya 'aku x de duit ni'... Hello!!! sapai kat 20 keping ko borong apa cite kan....

hahah pas tu scene nak mkn. Cari kedai biasa ter x sure halal ke x. Pas tu jumpa kedai lain over grand la plk (which is Kampung Restaurant just opposite the street). Last2 kitorg mkn kat tepi jln. Ada la warung kecik yg x de limau klu nak limau ais or sirap limau or teh o ais limau. Ala pu3 kedai yg kita mkn mihun sup tu. Ingat x?? Nak cite isu yg disembang kan, sampai esok pagi x abis.. Sbb byk sgt dramas.. Tp i really had fun with them that night.
Sian Nole sbb kena sampai Ipoh by 11pm tp kul 11 still kat penang lg. Sorry ye Nole klu ko kena marah sbb sampai lmbt. Lain kali kita plan betul2. x de rushing cam ni.
huh! Mcm2 isu. Risau jgk kawan2 aku balik KL tgh2 mlm. Dah la letih. Around 5am diorg sampai KL. ED (the artist) n Reza mereport kat aku tentang ketibaan diorang kat umah. Syukur Alhamdulillah..
Honestly aku rasa sedih sgt masa diorg nak balik tu. X caya tanya ED. :(

Haaa baru teringat.. nak gelak kat reza. Ko betul la.. Selagi aku x puji ko nmpk lain ke... nmpk kurus ke... baju ok ke... selagi tu la ko akan buat sampai aku tanya. Tp last2 smlm disebabkn aku x tegur apa2 pasal baju yg dia pakai,dia sndiri tanya aku. "Noi baju aku ok x hari ni? Sesuai x? Sesuai kan...." Hmm itu lah sahabat ku punya perangai... :D Sorry cayang... jgn mare ek.. Aku rasa funny sbb aku baru noticed ko mcm tu. Hahahahaha...

That is my lovely Saturday!!!

4 Kata-kata Magik:

reza berkata...

eleh kor pakai corset cakap banyak lak

mysterious.mind berkata...

ele reza nak pinjam ke corset aku? :D

hula berkata...

takmo
aku takmo pinggang ramping

Ed berkata...

reza aritu pakai corset ler... ko tak perasan ke noi... heheheh...

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template