My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 20 Oktober 2008

.living.

~growing~



tak pernah cukup dengan apa yang kita ada.. semua manusia macam tu.



hidup tak pernah puas dengan apa yg mereka perolehi. kenapa?

lumrah manusia yg akan reti mengucapkan syukur bila baru-baru dapat apa yang dihajati.

selang 2-3 minggu mereka yg kurang imannya akan lupa.

aku berfikir sejenak dengan apa yg aku ada.. masih tak cukup kah? perlu ditambah kah lagi? mesti kerrr?

-----------------------------------------------------------

Baru pulang dari Melaka.

Its just a normal visit to his house. Ala-ala datang beraya. We went for fishing and got 10 fishes.

Ibu bekalkan keropok dan rendang ayam. Kami makan sate lagi sebelum hantar aku ke Melaka Central. Suka bangat dia dengan sate.
Aku suka datang sana walaupun ummi cakap aku tak malu pegi rumah orang. hahahah.. (",)

Erm... Anniversary dah dekat. Apa nak buat yer? (~~)
Apa pulak nak bagi kali ni?

Dia tak suka beria2. Sesimple yang boleh baru dia satisfy.

I ask him for dinner. Huahuahua dia cakap kita makan sate je nak? :D nak gelak pn ada aku rasa.

Dia jenis yang tak suka tunjuk depan orang kalau dia sayang. Dia pernah tanya aku is he a romantic person? My answer is; NOT AT ALL!

I miss him. :(


A good life is a collection of happy memories.

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template