My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 23 Oktober 2008

Mataku perlukan tongkat.

Mengantuk la hari ni. sebab tengah hari tadi makan nasi kot.

Makan nasi dalam keta OK. Berpesta semit-semut dalam keta aku dapat jamuan.
Patutnya nak makan nasi tu kat umah. dah selesai membeli baru terperasan kunci umah tak bawak. Ape cara pulak aku nak makan nasi nih kat umah kunci tak de. :(

Final decision makan je la nasi tu dalam kereta yang di bawah pokok bertemankan budak-budak keliling yang riuh nak pergi sekolah petang. Nasib baik lauk sedap.. So aku tak kisah nak melayankannya tengah-tengah panas.

Akibatnya sekarang ni aku mengantuk sangat-sangat. apa akak tu bubuh kat nasi aku ni? ZzZzZzZz....


Owh ye. sedikit update. minggu lepas aku pegi interview dengan IDEN utk PCB Designer. Agak memalukan sebab aku kenal the interviewer. Tadi lagi memalukan sebab team mates aku tanya kisah interview tu yang mana aku memang rasa pelik mana pulak pakcik ni tau. rasanya x de bagi tau dia.

Nak dijadikan cerita, rupa-rupanya hari tu diorang ada pegi breakfast dengan the Interviewer sama-sama. Hmmm aku tak tau apa yg mereka dan keluaga mereka dah borakkan. Tapi yang pasti aku rasa mcm malu nih nak selisih dengan the interviewer yg hanya sebelah opis. :D

A good life is a collection of happy memories.

2 Kata-kata Magik:

Janet jackson berkata...

hai...kor lagi hebat lompat dari aku nampaknyer...tapikan
apa kata lompat ke KL...hish!

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

ko perlukan aku ke kl ke janet? aaaa aku tau la ko nak suruh aku teman ko mkn kan.. kan?

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template