My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 4 November 2008

kalau tak de tajuk tak bole ke?

Aku tak mengerti apa yang ku rasa..
Rindu yang tak pernah begitu hebatnya..
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu..
Meski kau takkan pernah tahu..
. . . Pupus

Semalam buat clean up Yahoo mail, terjumpa la email-email bunga-bunga cinta zaman blaja dulu.
Tetiba terkenang kisah 'aku dan dia' yang dah lama pupus.
Yaaa!! PUPUS adalah lagu favourate dia. Paling indah bila dia nyanyi lagu pupus sambil main gitar. "I like man who can play guitar actually" ( jangan kantoi statement ni dah la.. hikhikhik...)

Eh apa aku mengarut nih??? Erm.. tapi he was my 1st love. Logik la kalau aku ingat lagi kan???

--------- Dah sudah tu Noi.. Sebelum lagi jauh aku melalut kisah pupus------------

Pupus macam platypus (titik)

Aku mengantuk sebenarnya ni. Banyak lagi misteri yang aku kena kaji kat office ni.
Tapi dah sampai satu tahap MALAS dan MALAS.. sape pun tak boleh nak tolong melainkan diri anda sendiri. Betul tak kawan-kawan???????

Rezaaaaa!!! Kisah 'keranda' tak best! Ni semua salah ko sebab dah lama x masuk kisah wayang yang best-best dan seram.
Aku pun apa yg gedik benar nak sangat tengok cite hantu?? Tak pernah-pernak semangat nak layan horror movie.
Eh tapi kisah Juon aku layan dua kali kat wayang tau. Yang pasti sekali dengan En Reza. Seeeee sepengecut kecut aku nih pun, bila dah desperate berani jugak jadi nyer. Berani sket jer la.. Tak baik riak.

Dan!!!! dua benda yang paling merunsingkan kepala En Arm dah dibeli dengan jayanya. I like both. Tapi dah di pos kepada En Pembeli sebab tak berani nak simpan lama. Mau kang hari-hari aku try. hahahahhaha.. Saiko.

Hari ni ayah ku pulang dari Sarawak.

Ayah tanya," Kak Long nak apa?"

hmmm apa yg aku nak yer?? ayah cakap kain kat sana macam zaman dolu-dolu. Tak cantik ke? Aku suka je yang antik-antik nih. Unik sket... Apa kes la aku tetiba tanya pasal kain jauh-jauh sampai Sarawak??? Sebab... aku nak buat baju yang untuk "majlis itu" dengan tema sederhana dan antik. Cool apa kalau kita punya baju ala-ala zaman P Ramlee. (bayangkan kejap)

Nak pakai baju umi kawin macam dlm cite omputih, anak dia kawin pakai baju mak.
Aku????? nak pakai baju umi??? Ayooo kena buat major lipo la cam ni kan Reza. hahahaha...

A good life is a collection of happy memories.

3 Kata-kata Magik:

ima berkata...

lipo? oo tidak....terseksa dulu demi nak cantek... bt noi, woweee.. wa manyak hepi la sama luuuu

Hasnul Zahili berkata...

kalau kor nak lipo ajak
aku nak tumpang glamour mana tau the 2nd dapat 50 percent off

anyhoo..weih pesan ayah kor CAKE SARAWAK!...apa kes nak kain2

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

ima:
dulu noi ngan reza slalu berangan nak buat lipo. hehe tapi tak buat pun. so dun worry k.
Thank you... Pray for us.

Hasnul:
eh bole tak aku cam sipi-sipi tertipu ingatkan hasnul betul. siot ko reza!!!!
ko nak lipo perut or lipo hidung?
and yer ayah aku memang beli kek swk byk gila.

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template