My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 31 Oktober 2008

itu la aku

Mata aku ni tak reti la pun nak pejam time orang tido. Apesal ntah... Lagi nak tengah malam lagi mata aku bulat. Aku pun heran la dgn En Arm, kejap je mata dah kuyu. Ni mesti tengah berterbangan kat langit biru dah dia time ni.

Abis borak tadi kat kul 12. tu pun dah kat 24 kali dia menguap. Aku pulak yang naik rimas.
"Bosan la abg ni, asal ckp tepon je nguap.."
Aaaa amik kau! kan dah kena sound.

Aku slalu komplen.. Yer la, time bila nya pun nak sembang-sembang dengar suara? Tak dengar suara kang tak feel pulak. Aku abis keje ngan tuition segala dah mlm kul 10 lebih.Time tu aku baru nak free En Arm dah mamai-mamai separa nak sedar. Aku jugak yang terpisat-pisat mata bulat tak mau nak pejam.

Sebab masing-masing busy, kadang2 sampai seminggu x borak langsung. Sape tahan mcm ni???
En Arm & Cik Nurul je yang tahan. Tu pun aku sipi2 je lagi dah nak tak tahan. :D

Kadang-kadang tensioonnnn jer aku. Baru ada mood nak gedik-gedik, En Arm spoil mood. Ello!!! aku keje lagi lama tau.. dari pagi sampai malam OK!

Alasan dia: Abg keje banyak bergerak. Badan ni portable.. Merata kena handle.. Syg lain la duduk je jelepuk kat atas kusi sampai petang. Handle pn remote je dari pc. Abg penat la yg...

Hmmmmmm apa lagi yg aku bole cakap? Iyer kan je la..

Pernah satu hari tu aku meletoppp mak dah tak tahan nyah!!! ingat gunung berapi je ke bole meletop-letop?? Cik Nurul pon bole tau!!!

Hari tu bridge jam teruk gila-gila ayam punyer jammmmm. Aku plk gerak lambat sket sebab nak basuh baju dulu semua bagai kerana esoknya nak balik raya Deepavali. Bajet kuar kul 7 sempat la nak sampai sana sblm kul 8. Sekali banyak keta tak hengattttt punya la sampai tak bergerak.

Aku dah start nak tension.. Hmmm aku ni cepat tension gak rupanya yer.. Nasib la sape suruh nak kat kita jugak kan. Tak pasal2 kena la jadi la tempat I lepas tension.
Perjalanan yang biasanya amik masa dalam 30 min, dah jadi dkt 2 jam. Bara la aku dah la kena cut 1 hour class sbb start lambat. Kalo buat 2 jam jugak kang tak kan kul 11 baru nak abis. Cikgu pun reti jugak penat. Rugi aku 50% mlm tu.

Dalam aku yang tengah sangat2 penat mengharapkan la belas kasihan dari si Dia. Dengan selamba nyer En Arm dan ngantuk.

Aku ckp, "nak tido sangat pegi la tido. Org tau la jaga diri sndiri. Tak payah nak risau-risau. Sampai umah ke tak x payah nak tanya-tanya." hihihi.. garang kan aku?? ;)

Dah la time tu ujan lebat tersangat-sangat lebat.

Senyap terus!!! Aku ingat kan dah pengsan. Rupanya dia menunggu terus tak jadi nak ngantuk.

Hahahah aku pulak dah selamat mandi semua buat dekk je x mo report dah sampai ke belum. Haaaaa pandai pulak dia nak tanya dah sampai ke belum.

Padan muka sape suruh buat org macam tu. Sesia la tahan ngantuk kat 2 jam. Kalo tak mesti dah best tido kan En Arm sayangggg... :p

Apa yang buat kadang-kadang aku sayang kat En Arm ni ialah apa yang dia buat time aku tengah marah. Time aku marah la dia akan buat aku lagi BERAPI!

Sape tak geram kalo kita tengah mengamuk, dia buat selamba badak je senyap. Buat tak tau je. Contohnya mcm malam aku marah sebab dia ngantuk tu. Lepas aku sound tetiba dia senyap lama.... aku dah cool baru dia muncul balik.

Itu yang aku sayang tu. Geram memang la geram tapi aku tabik ar cara dia treat aku time marah.

Nota hati: Aku rasa aku sayang kot kat ko! (",) I love u..

A good life is a collection of happy memories.

1 Kata-kata Magik:

believeincinta berkata...

klo slh sorg hangin..yg sorg lagi mesti kena cool kan..baru serasi!!

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template