My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 5 Disember 2008

Nak balikkkkk!!!!!

Emosi agak terganggu hari ni. Seharian cuba ku abaikan tapi hari ni menitik jugak air mata suci aku ni.

Cehhhhhhhhh aku x mo sedih2.

Apesal la tetiba tersesat lagu raya dalam play list aku ni.

Lagu "Suasana Hari Raya:- Anuar Zain & Ellina"

:((

Kelmarin aku sangat excited nak balik umah ari Jumaat. Dah pasang niat untuk Hari Raya Aidil Adha tahun ni aku nak sponsor utk buat rendang and ketupat and everything hidangan routine di pagi raya.

Tapi since tgh hari semalam aku dah tak rasa.

Aku tak kisah la raya kat mana pun, yang penting Ummi sayangku cepat sembuh k. Doc tolong la buat apa yang patut secepat mungkin. Apa-apa je untuk dia.

:(( aku sangat sedih. Rasa nak terbang skrang teman Ummi.

[baru pukul 11.14am. Lambatnya lagi nak tunggu kul 4.00pm]

2 Kata-kata Magik:

mrsdjones berkata...

camana dgn mak noi? semoga dia kembali sihat spt biasa

0ladyfisz0 on 12 Disember 2008 pada 12:36 PTG berkata...

thanks ct.
dah getting better. cucuk ubat kat perut n kaki.
-PELIK-

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template