My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 23 Disember 2008

OMG!!

huh aku rasa mcm kena hempuk ngan batu 50 tan!!!

Sabar ye syg.. ada hikmah di sebalik semua ni.. Rezeki ada kat mana-mana.

Satu ujian datang, tuhan nak uji kekuatan kita menghadapi dugaannya.

Kata-kata ajaib dalam hidup ku,

"One bad thing happened to you, there must be more good things are awaiting you soon"

Honestly speaking, kata-kata ajaib ni mmg betul-betul ajaib. So my dear i allow you to borrow my words for your motivation. :D
I know how you feel what you thinking. I also been feeling the same thing as you did now for a few years back.

Be patient, i am always at your side.. helping you, lending you my spirit for our future.. Trust me! there must be a way!!!

Love you..

1 Kata-kata Magik:

The ‘Term’ had Changed « likely W.H.E.E.L on 22 Januari 2009 pada 1:56 PTG berkata...

[...] dah dapat keje lain kat KL.. “Tu la yg, kn ada hikmahnya apa yg dah jd baru2 ni.. Poket penuh; keje baru yg [...]

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template