My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 17 Februari 2009

Best nyerrrr...

Bestnyaaaa weekend hari tu.. ~wink~


I reached KL around 11pm. Tak lama tunggu darling pun sampai. Standard la tu area Pudu tu mana pernah tak jammed.


Erm turun KL bukan on purpose of the 'V' Day yer.. Tapi sebab wedding of a friend of mine at De Palma Hotel and dating sebab dah ke KL kan..


I love every moments with him. Huarggg aku dah rindu dia.


---------------------------------


Sebelum anta aku balik ke Putrajaya malam tu, kitorg g makan. Standard la KL. Aku bukan orang KL dah. heheh.. Ala-ala jakun la kejap Nes o ais RM2.30.


Tengah makan tengok-tengok orang sana sini. Macam-macam pe'el ada. Tetiba nmpak ada keta cun lalu. Darling ni pantang kalau bab kereta mmg aku surrender.


"Kalau abg tak ikut duduk kat Serdang dulu mesti kaya dah kot skrg ni."


"a'aah yer.. Kalau tak duk kat Serdang tak de la kita jumpa. tah apa-apa" heheh.. aku jawab.


"Hehe betul gak. Kalau tak tak dpt awek cun" [cover balik ke yg?? ampessss jer..]


Kesimpulannya ada la sebab dan kerananya setiap sesuatu yang jadi tu..


---------------------------------------


Konon-konon 14hb hari tu Valentine's Day.


Tapi aku dating tak de kaitan pn dengan hari tu. Dah kebetulan Kekna kawin date tu and aku pun leh la dating skali.


Ke Sunway Pyramid...


I owe him Baskin Robbin's Ice cream. Apa lagi.. kena pow la sebijik.


bakedfresh_pic32


Aku lupa dah apa nama dia kat menu bar tu. Tapi ni la dia ice cream yang kitorg makan..


Kat Ground Floor ada Ribena Lemon a Perfect match.. We played "throwing game" together and both of us hit the Ribena and Lemon.  Ni la yang derang bagi.


pict1243


Satu smiley face tu dah kena rembat ngan Maksu to-be .


---------------------------------------------


At night we had dinner at De Palma Hotel,Ampang. Bukan candle light dinner ke apa.. Tapi pegi kenduri kawin. Heheh..


img_2427


img_24331


img_2445


 ------------------------------


SMS Reza again kot2 sempat nak jumpa. Tapi x de rezeki la aku nak tengok kekurusan ko. Tu makna aku bagi ko chance tuk kurus lg. hehe.. Arm cakap kita adik beradik ar. See.. x de jeles2 maa. :D


On my way to Puduraya.


pict1235


-tata-

6 Kata-kata Magik:

mrsdjones berkata...

Nampak sungguh ayu dan lansing la :D
Ct tanye berapa kilo turun boley tak?;)

ima on 21 Februari 2009 pada 3:01 PG berkata...

Psstt, pesanan utk pasangan yg tgh bertunang tu..."sudah amat layak utk melangkah ke jinjang pelamin le.." ;)

Pali berkata...

padan lah kor confuse..ruang comment arituh aku letak tuk post di bawah...adei la

0ladyfisz0 berkata...

CT:
erm.. sama je mcm dulu ct. tak kan dah lupa kot noi mcm mana. :D

ima:
uih... kursus kawen pun blm berani nak pegi. hehehe.. InsyaAllah tiba masa sampai la kad.

Reza: Aku rasa ko tersilap tengok sbb effect baju kot. heheh fuh.. selamat.

Murni berkata...

hmm.. kenapakah ko sms reza jek tak sms aku??
ko lupa ke ko janji nak tgk baby aku?! aku tuntut nih.. aku tuntott!! hehhe :p

0ladyfisz0 berkata...

heheh munek...
aku tgh rush n tak tau nak cari ko kat celah mana. lastnya sape pn aku x jumpa g kl ari tu..

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template