My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 17 November 2009

Muhasabah diri saya.


"Nek.. Apis rindu la kat nenek."


 Tiba-tiba rasa rindu.


Mungkin dah lama Apis tak sedekahkan Yassin dan Al-Fatihah kat nenek. Sebab tu Apis teringat nenek hari ni.


Mungkin nenek selalu 'ada' tengok Apis semakin dewasa. A'ah la Nek Apis cucu nenek ni dah besar.


Apis ada buat salah, sebab nenek nak ingatkan Apis jangan buat lagi, sebab tu Apis teringat nenek.


Walaupun nenek ada sampai Apis darjah 4 je, tapi Apis tak pernah lupa nenek.


Apis tau nenek sayang Apis. Apis minta maaf sebab tak selalu sayang nenek bila nenek dah tak de.


Owhhh... syahdu nye saya rasa.


"Nek.. Apis dah sedekahkan Al-Fatihah kat nenek."


Terima kasih sebab selalu nasihat Apis dengan cara macam ni.


♥grandpa.. someone I'll always look up to no matter how tall I grow to be.♥


kisah Teringat Nenek  yang Apis pernah tulis dulu.

3 Kata-kata Magik:

zuris berkata...

alahai.sedih lah pulak
tak pasal2 aku pun teringat arwah tok aku gak
rindunya kat tok...
:(

hak1m on 17 November 2009 10:31 PTG berkata...

puisi yang menarik...
tentang nasihat seorang kakek dan nenek ya...
memang seiring usia yang bertambah kita akan semakin mendapatkan pencerahan. benarkah? selalu.... hanya doa yang dikirimkan akan lebih baik daripada hafalan sobat...

0ladyfisz0 berkata...

zuris: keskes... tak pasal2 aku drag ko jugak. ;)

hak1m: tq for dropping by. hampir faham apa yg cuba disampaikan. Thanks again..

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template