My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 19 November 2009

(--)

Apa maknanya benda bulat dua ketul yang tersarung kat jari ni kalau semata-mata nak bagi asam masin dalam nasi aku dan seorang lagi?



Hari ni jom kawin...


.


.


.


Esok perang dunia ke-lapan.


.


.


Hari ni hati kena bomb nuclear.


.


.


.


Esok bunga-bunga Daisy warna-warni.


Saya letih.


Pada kala ini hati sedikit terusik dan mohon di beri kekuatan untuk terus bertahan.


Apa pun situasinya, saya masih sayang kamu.


p/s: Secara directnya nak bagi tau seorang itu, memang saya merajuk. :(

10 Kata-kata Magik:

. i . n . a . z . berkata...

bawak bersabar banyak banyak

hak1m on 19 November 2009 pada 9:26 PTG berkata...

kadang memang perlu khan

zuris berkata...

alahaii...sabar ek
biasalah tu.adat resam berumah tangga.ewahhh...;P

Murni berkata...

hmm... kalau tak gaduh, takde la majuk..
kalau tak majuk, takde la pujuk..

kena pujuk tu kan ke bestt!!!


hahahahaha!
cool beb, cooll!!

eda on 20 November 2009 pada 1:00 PG berkata...

noi dear noi.....takpe2 saba ek...yang aku pasti dia masih sayang kamu...dan tetap sayang kamu... ;D

Mas Joko berkata...

waduh napa sehhh..kalu beliau xnk pujuk kamu sendiri lh yg pujuk hati kamu. Apa-apa pun aku suka sama kesabaran kamu. Jangan lah kamu marah-marah lagi..Kamu perlu paham dia tengah bengong waktu itu.Adiosss..

arm berkata...

ngumpat ye..emm nape ngan cincin tu,xcukup cantik ke..ke nk cincin batu belah batu bertangkup..hehehe gurau je :D


p/s byk2 bom, bom angin yg paling bahaya bile kite ade kt sebelah..wakaka :)

mrsdjones berkata...

Noi, kadang2 mulut terlepas ckp. then we regret it. yg penting kita tahu hati dia, betul ke sayang dia tu ikhlas? boleh ke dia memimpin kita? Tp kalau dpt teman yg sabar n tak cepat melenting mmg best lah kan. But nobody's perfect. Yg sabar pon boleh jd marah kalau tgh dirundung masalah.

kadang2 pasal trafik light rosak pon boleh muncung 2 3 depa haha :p masing2 panas hati tgk jalan jem and noi pon tahu la penang drivers mcm mana :p

Yg penting sabar. Sabar tu kan separuh dr iman?

0ladyfisz0 berkata...

Inaz: memang banyak2 selawat dah pun ni. Sib baik masih kuat.

hk1m: yer betul, mmg perlu. Tq for reading.

zuris: hehe tangga pon aku tak bina lg nih.. camno?

murni: hikhik suka.. dah kena pujuk nih. rasa cam ice cream vanilla. hahah..

bot: thanks for lending me ur thought. pas ni aku cari ko lg. :D

0ladyfisz0 berkata...

mas: napa-in seh gue yg kena pujuk hati sendiri. Ke-bengong-an dia buat gue pening. tak kisah la. janji kami dah damai.. yippi!

abg: hehe ngumpat kat sini best apa.. cincin batu belah x mo. bg yg platinum punya saya nak la. heheh..
p/s: bomb nitrogen awk la yg paling menyengat kalbu. hahhahahahaha... x mkn saman. ;) (opsss larikkkk)

nette: keskes.. mcm tau je sape yg muncung 2 3 depa kat traffic light penang tu. :D cute per muncung cam muncung itik. heheh
Thanks ct. mmg betul2 byk ajar noi sabar skrg ni.

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template