My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 10 Januari 2010

My lovely weekend.

Kereta saya dah siap.. Terima kasih ayah as the honored sponsor.


Since all my family members are here, mommy cooked pajeri terung and asam pedas ikan kembung..  Waaalawaiiiii lama giler rasa x makan my mom home made food. Feeling betul makan hari ni. 


Terima kasih Ummi.


Tanya la kat sape-sape je, walaupun lauk  tu tak la grand mana, tapi kalau dah mak kita yang masak.. It will always be the best food ever.


Weekend yang ada tidak disia-siakan. Housekeeping always in progress tapi tidak untuk lipat kain. Sesungguhnya saya sangat tak suka nak lipat kain. Saya lagi rela vacum and mop lantai empat kali sehari dari duduk terpeleot tengok bukit kain yang dah nak sama macam Gunung Tahan. Dah kawin esok tak tau la macam mana. Hurm....


Owh yeaa sementara menunggu Mohd buat slimming treatment dia pagi td, my mother and I abiskan masa dengan membuat facial.


 Damai dan sangat relax.. Saya sukaa..


Encik Basir buat apa eh?? Heheh ayah duduk rumah sorang-sorang tengok tv baring-baring. Pun damai dan sangat relax jugakan.


Happy Sunday everybody.. Sabtu saya dah habis. Hari berganjak lagi sehari. Semakin dekat untuk meniti hari 'itu'.

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template