My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 25 Februari 2010

dulu sekolah Bainun ke??? Memang lah!


10:40amAhmad: salam

10:40amNurul:wslm

10:40amAhmad:nak tnya skit

10:40amNurul:ye hannad. pe dia?

10:40amAhmad:dulu skolah bainun ke?

10:40amNurul:lorrrr bestnya soalan ko.

                                aku budak kelas ko lg. sabar je la aku.

10:41amAhmad: dulu org pnggil noi ke?

10:41amNurul: yerr. aku noi.

(sib baik aku tak cakap a.ka. No1. kalau tak abis kena guling2 gelak.)

10:41amAhmad: ya Allah

10:41amNurul: apesal?

10:41amAhmad: lain benar

10:41amNurul: hah??? nape?

10:41amAhmad: kurus gilerrr skang

10:41amNurul: cettt kejam gila statement. hahahah

10:41amAhmad: btul la. aku tak perasan. sori la. hehehe

10:42amNurul: aku noi la. yg duk 1 group ngan asla ngan syatirah

10:42amAhmad: tau. adik ko saufi kan (cetttt adik aku jgk yg ko ingat eh)

10:42amNurul: x pe2.. at least ko x musykil dah la aku yg mana.

                                aaaaa ye.. yg  korang suka kacau aku tu.

10:43amAhmad: hehehe. cite lame

10:48amAhmad: aku mula ingt nak tnya lama dah

10:48amNurul: dah tu nape hr ni br tanya

10:48amAhmad: tp mmg tak perasan ko lain sgt

10:48amNurul: ko niiii.. hehe aku cam je ko


Hannad... Hannad...


Reza!!!!! ko rindu hannad kan dulu? aku dah report kat dia. Dah sampai kan salam i miss u ko kat dia.


Errr tapi... aku tau la sekarang aku masih lagi montel. tapiiiiiiiiiiiii kaannnn ia adalah sangat memberi makna yang dulu masa skolah aku ni macam giant agaknya yeh. adeiiiii sedihnya.


p/s: Reza, bf ko akan turun kenduri aku so, dengan rendah hati saya menganjurkan sesi jejak kasih kalian nanti. :D

4 Kata-kata Magik:

zuris berkata...

time sekolah dulu masih hingusan
skrg dah besar,pandailah bergaya kan?
nampak gayanya wak g kenduri ko sorang lah noi
aku nak g gak.huhuu...

Murni berkata...

ngeh ngeh.. dulu ko takde la giant sgt noi, but it happened to be that batch kite byk yg slim2.. jd ko antara yg besar la kot. hehe! no offense ya bucuk... nanti hilang seri pengantin. :P

Nui dlm film Thai The Dorm berkata...

ya aler
dia dah jer msg kat fb minggu lepas
kor chat kat mana? fb chat kah?
dan aku tgk kor xdalah beza (belah muka)
dia patut cam...tambah lawak no.1 yg dia gelak separuh mati tuh

eda on 8 Mac 2010 pada 9:33 PTG berkata...

hehe...noi take it as a compliment! pada aku..itu bukan perli..tapi satu pujian besar buat ko babe!!!! bestnet kan ko ada sebulan lg nak single..takmo have fun as a singlem lady before getting married dear?

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template