My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 1 April 2010

Its One'th

As it reaches to single digit, i started do counting seriously.

How quick the clock is ticking even though there are still 60secs,60mins,24hrs and 7days a week.

I already can feel the excitement of being a bride in less than 10 days.

Checklist:
Fitting baju- sudah
tudung sanding- sudah
lollypop-sudah
goodies bags-sudah
langsir-sudah
cards-sudah

tudung nikah&khatam-belum
baju nikah-belum
hantaran deco-otw

erm... saya yang nak kawin, ayah yang dah kat 3 4 kali demam. Ayah stress ye?
Shian ayahandaku itu. Nasib baik la puteri ada sorang je. Kalau ada lapan, dah kat 32 kali kena demam cam tu.

Tadi baru call tanya cane nak bg duit hantaran. Tetiba tanya benda lain.

"Inai ada tak? Beli la inai yang bunga-bunga tu."
"Inai ada yang Makcik Nita beli kat Mekah ari tu. Errr ayah nak suruh pakai yang bunga2 ke?"
"Dah pegi mandi susu?"
"Weekend ni ayah, Hari jumaat sy pegi facial, Sabtu g mandi manda."

Hamboih2 ayah.. dah macam mak2 pulak soalan.

Ok sesungguhnya saya tak sangka. Sebab saya bajet2 ayah x suka inai begitu. And honestly saya pn ada la sket kurang berkenan.

Tapiiii... yeh sekarang sape pulak yang reti nak melukis inai????
Terus teringat wife lukman kat Penang. Penang la tapi kan....

Success doesn't come to you…you go to it

1 Kata-kata Magik:

ladyfisz on 1 April 2010 12:17 PTG berkata...

hehe tu la paling awal yg tersempat nette. esok noi g facial tu.

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template