My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 19 Mei 2011

His birthday present.

Me: Abg nak birthday present apa tahun ni?
Hb: Abg nak kereta. 
Me: Ok, I'll pray your wish will come true.

Alhamdulillah. 
Rezeki yang Hannah Qaisara bawak untuk mommy n daddy tak pernah putus.  Doaku dimakbulkan dan wish abg really come true.
Mungkin juga berkat doa seorang ibu, benda yang baik akan terus sampai kat DIA. 
Pernah dengar "Doa ibu ni mujarab. Tak payah lalu toll terus sampai"
InsyaAllah.

Now, can i prepare proposal for my birhday wish pulak dear? ;)

Success doesn't come to you…you go to it

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template