My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 3 Februari 2012

Out of no where, i feel so motherly today...

What a day! Hari ni saya ibarat menjadi badut!! 
Ok x mo cerita sebab saya sudah tidak marah-marah lagi.

Nak cerita something ni.
I am 27weeks pregnant and still breast feeding my little angle 11months Cik Hannah Qaisara. 
Tahu, it is not advisable sebab it can cause pre-mature labour due to early contractions.

I noticed bila bf hannah, adik will moving sooooo actively. 
I have no idea is it because of pre - contractsion or what so ever, tapi saya fikir yang positif saja.
Time tu saya akan cakap dekat adik Hannah, 
Kakak kongsi minum susu mommy.
Nanti adik dah lahir, kakak dengan adik minum susu mommy sama-sama ye.

I will do my best to breastfeed Hannah everyday sebab tak nak dia lupa. Saya rasa seronok sebab Hannah masih `ketagih' and i always hope it will remain until i give birth very soon.

I had never thought to wean off my little Hannah at least until she is 2 years old walaupun sekarang Hannah is not 100% fully breastfeed anymore. I aim once adik lahir Hannah will still continue bf as much as she wants.

Allah maha berkuasa, DIA maha menentukan apa-apa pun. 
Jadi saya tawakal saja sebab saya harap DIA tau apa niat saya. 

Mommy doakan adik lahir dengan selamat, sihat dah kuat. 

Daddy ada record Hannah main dengan adik dalam perut. Sangat funny and full of loves among the four of us lovely happy family.
Hannah main bubble-bubble atas perut mommy then dia tepuk-tepuk sambil mulut tak tau cakap apa. 
I wish adik could understand what his sister is trying to say.

Me and husband will keep the precious valuable video for both of them bila dah besar nanti. 

I always pray me and husband selalu di murahkan rezeki, panjang umur dan sihat untuk besarkan Hannah, adik and future baby to be [who knows.. :D ] sampai mereka dewasa dan berjaya dunia akhirat.

Mommy loves daddy very much!
Mommy loves Hannah Qaisara very much!
Mommy loves adik too very much!

So do you guys love me too as much as i love you or even more?

Dulu masa kecik-kecik, i pun selalu doakan ayah ummi panjang umur sihat selalu untuk besarkan kami adik beradik. Sekarang baru faham perasaan mcm mana rasa bila anak-anak perlukan ibu bapa mereka.

Bersyukur kita masih ada ibu bapa, sayang dan hormati lah mereka sampai akhirat.
Doa anak-anak yang soleh tak pernah putus fadhilatnya kan.. InsyaAllah.

Success doesn't come to you…you go to it

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template