My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 26 Mac 2008

Alhamdulillah

After a few months I x de mood nak update, lately ni tetiba rajin nak send new posts everyday. Hehe..

I got some tuition jobs!!! Huhu finally i am a tutor. :) Alhamdulillah. Allah murahkan rezeki ku kali ni. I will try my best to give the best i can to all my students.

Hidup ku kini semuanya kena berjadual. Bila dah ada commitment lain, semua benda kena arrange awal2. I have to learn to be a good manager. 'Myself Time Manager' hehehe.. Ahad schedule dah penuh ngan class dari kul 9am sampai 4pm. Isnin & Selasa pun sama, 8.30pm-10pm pn ada class lg. X kisah la. Janji income masyuk n aku puas dgn keje aku.

To My Beloved Family, thank you sebab izinkan saya wat keje ni. Dengan restu kalian, InsyaAllah ada jodoh kami tahun depan. Aminn... :)

To My Dear Mr, Sorry syg, we have to sacrifice for this. I wish you will moving here very shortly so that i can be at your side all the time. Cant wait for the unique 'Jeans' and your fishing rod as our presentation soon. Aminnn... :)

A good life is a collection of happy memories.

2 Kata-kata Magik:

Che underscore Lee berkata...

ko mengajar tution ape Noi? budak skolah ke kanak2 mahasiswa?

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

kanak2 mahasiswa advance sgt. ajar bebudak skolah je. hihi harap x hancus budak2 tu bwh bimbingan cikgu mcm aku ni dah ler.

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template