My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 26 Ogos 2009

Baju kerja tak de la.... :(

Hari ni keluar rumah 8.50am. :D Finally aku dah jumpa timing paling tepat utk ke office. hehehe...


Dah start involved dalam project. Tapi quite blurr lg dgn schematic sampai 30pages. Tengok layout pun gerun. Ye la dah setahun lebih tunggal ni baru nak mula balik. Tp i still sangat excited nak explore. I'll try my BEST!


Semalam darling temankan g intrvw kat center tu. Alhamdulillah everything goes fine. Agak saiko sbb center tu besar n ramai student. Im not too sure am i ready for it yet. After semua dah settle we go to makan sup kat bndr tasik permaisuri. Then baru balik rumah.


Plan hari ni nak buka kat mana ye?? Terasa macam nak g beli suar keje. Yang ada sume dah loose. Tu pun siap dah pnh g anta otter kecikkan.  Ermmm sini Monday and Thursday i kena pakai proper formal. Sebab ada meeting dgn board members.


Hari ke-3 aku dah buat perangai pakai jeans je g keje. :) rimas la pakai lawa2 n formal2 ni. Lagipun i was located upstairs in the lab all the time. So tak de la jumpa rakan2 management yg berformal di bawah. Nak g solat nnt je la aku kena jln mcm jet. Konon2 invisible. heheheh..


2 3 hari ni je la aku baru dpt tengok darling ngan office wear dia. Gantenggg juga yeh. ;)


Planning a journey for today....

6 Kata-kata Magik:

putri :) berkata...

wahhhhhhhhh..da lama xjenguk blog ko ni.. da bertukar hitam? the dark side of nurul ;p

jom shoping ngan aku.. aku lak baju n suar da sempit.. da naik 4kg..keskeskekseksk

0ladyfisz0 berkata...

Hi pu3..
ko puasa tak ari ni? apa mimpi tetiba masuk blog aku ni. heheh...
tgh sale kan skrg? hehe tp size ko still available. sng je nak cari tu even naik 4kg pn.

eda on 26 Ogos 2009 pada 5:08 PTG berkata...

blaja2 la pakai baju formal...hehe..
hmmm..aku rasa semenjak dua menjak ko balik KL nih makin manja yek...selalyu ayang2 abang2..rindu2an...hwahwahwa.. ;p

0ladyfisz0 berkata...

bot: tak sampai semenjak pun lagi.. baru je 4 ari. hahaha.. akan ku blajar pakaian itu slow2. ;) -sigh-

Mr Arm berkata...

emm nnti leh g shopping beli baju keje..
tp baju raya jgn lupe beli..heheh :D

0ladyfisz0 berkata...

Darling: aikkk yang dah berani bersuara.. hehe.. selama ni silent reader je. okeh boss next week kita shopping baju raya k.

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template