My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 25 Ogos 2009

Salam Ramadhan...

Kenapa lapar sangat ye hari ni.. Tapi memang tak bangun sahur pun pagi tadi. Sejak kat sini aku rasa damai sangat.


Mungkin dekat ngan orang-orang tersayang. Mungkin juga sebab aku excited nak buat keje yang aku suka. I can't imagine semua benda aku kena handle sorang. Teruja tengok peralatan yang aku tak pernah blaja nak guna tapi sekarang kena blaja guna. Especially oscilloscope besar yang aku tak pernah sentuh lagi.


Hari ke-2 aku datang keje again masih yang terawal sampai pintu pn kunci lagi. 1st day semangat gerak 8.15 bajet takut jam. Tak sampai 10 min aku dah terpacak depan office. Mulakan hari dgn baca Yaasin dalam kereta untuk membuang masa. Hari ni aku kuar kul 8.30 lebih sket. Adeiii sempat lagi tuk aku abiskan skali khatam Surah Yaasin tu nak tunggu ofis bukak. Esok... pukul berapa plk aku patut kuar????


Berbuka bersama:


Semalam kami berbuka tiga orang. Pengalaman pertama tuk aku dapat pergi pasar Ramadhan lepas keje bersama2 darling. Bestnya.. Dah letih long distance relationship.


Hari ni aku ada intervw kat tuition center Taman Midah Cheras. InsyaAllah murah rezeki. Aminnn... Since dekat aku ada teman sejati jadi peneman. Thank you sayang..  Nanti berbuka puasa bersama-sama lagi dan lagi. Waaaahh aku tersangat bahagia. Semua orang-orang tersayang ada sekeliling.


Alhamdulillah. TQ Allah..

8 Kata-kata Magik:

Murni berkata...

oohh..sama opis ngan sayang ke?? patut laaa bahagiaaaa sgt! :)

syukur ko happy!

0ladyfisz0 berkata...

Thanks Munek.. Tak la satu office. tp 5 mins distance only. :D

Mic Nichols berkata...

gedik...tapi kan aku ckp KL lagi bagusssss..

eda on 26 Ogos 2009 pada 5:06 PTG berkata...

Waaahhh...dekat ngan cik abang yek...patutla semangat balik KL beb! hehe...

0ladyfisz0 berkata...

Nichols la ye: benarrr KL lg bagus.. so far la. ;) penat immagine g keje jam n tol n minyak double. Last2 tersangat dekat rupanya. Aku syukur..
Eda:hehe semangat lain pn ada gak bot.. cik abang semata tak maju idup. :D
p/s: yang, jgn marah eh.. tp betul kan...

Mic Nichols berkata...

aku tau aku tau!
semangat jumpa balik rakan2 hotnyer disini
KAN!

0ladyfisz0 berkata...

Reza: Yeayyy.. anda benar. Antaranya it is..

likely W.H.E.E.L on 24 Disember 2009 pada 11:49 PTG berkata...

[...] Suatu masa dahulu, di kala diri ini memang tengah ketandusan nak cari tuition job.. Saya ada dipanggil intervw di Tuition Center Minda Ceria, Taman Midah, Cheras. Ceritanya seperti berikut>> Salam Ramadhan [...]

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template