My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 10 September 2009

My super hero is a saviour.

Ada kes pagi tadi sebenarnya..


Tapi nak buat macam mana kalau orang dah lupa tatasusila hidup berjiran..  Kesian Saufi tak pasal-pasal pagi-pagi dah kena sound kow2 gila. Kalau aku yang kena confirm berjurai dah air mata aku nangis kat situ.


Kalau ye pun nak suruh alih kereta tak perlu la tengking2 orang.  And kalau kau tak reti bawak kereta je yg buatkan kau emo kata kereta tak bole nak keluar.


 Cikgu dah ajar, mak ayah pun ada ajar, ustaz ustazah pun ada pesan adab bercakap dengan orang. Ustaz tak ajar mencarut "^&%^%#^%" ni lagi pulak bulan puasa.


 "Pakcik" tak fikir ke "pakcik" tu lagi tua dari kami. Memalukan la "pakcik".. Apa kata "pakcik" qada je la puasa "pakcik" hari ni. Pagi-pagi lagi dah buang pahala.


Iklan jap..


Teringat aku kisah bulan puasa masa Form 3 kat Bainun dulu.


 Ayat cikgu bertugas minggu tu" Baik awak ganti je la puasa awak hari ni.. Sia-sia je awak puasa"


Lebih kurang macam tu la ayat dia... bila cikgu tu dah meng-kantoikan kitorang  kat dorm sebab kami semua girls kelas 3P ponteng skolah dengan suka hati balik tido. 


Last2 cikgu yang sama aku jumpa balik masa exam oral SPM. huh terbantut aku nak speaking walaupun tak terror mana bila tengok muka cikgu tu yg tukang interview.


Tengok tu baru ponteng sekolah.. kami tak mencarut-carut pun dah kena ganti puasa. Ni pulak cakap tak beradab dengan orang lain..


Kami tak buat salah, mampos la orang nak cakap apa. Sekali aku report kat ayah, menggigil kau.. Tu la sape suruh bercakap tak fikir orang. Kan dah termalu sendiri.. Jangan fikir -ve kat orang. Lain kali kalau ada apa-apa cakap baik-baik k. Meh sini adik-adik yang ajar macam mana nak cakap baik-baik.


Appology accepted "pakcik".. Saya ni lembut hati. Tapi adik saya, tak tau la sebab dia yang kena maki tadi.


Ok off the story.. Enuff nanti aku skali tergolong sebab mengata.


----------------------------------------------------


Erm Hari ni nak berbuka di mana ya? Almost 3 weeks aku kat KL baru sekali je berbuka sorang2 kat umah. Walaupun aku stay sorang buat masa ni tapi sentiasa ada org2 tersayang dekat dengan aku. I am lonely no more...


Terasa macam malam ni perlu ke Jusco and Lowyatt. Ada barang yang aku nak beli. Minggu lepas survey beg laptop. Ingat malam ni perlu grab satu. Tapi mana dulu ye sebab opposite direction.


Yey minggu ni ayah datang rumah nak beli baju raya.. "Pakcik" tak terasa nak sound kitorang lg ke masa Mr Ayah saya ada nanti?? ADA BERANI????


saya sayang ayah :*


 

3 Kata-kata Magik:

GunGr4velici0uS on 11 September 2009 pada 5:02 PTG berkata...

ape "abang2"?org camtu xlyk dipggil "abang",dipggil "bangang" bolehla..tggl harapan jela sy nk respect org camtu...see u ya "bangang"!!!kita jmpa di sana...di sana....di saanaaaaaaaa....

0ladyfisz0 berkata...

sabar2.. "abang" sudah tukar jadi pakcik wooo. 'segalanya bermula dari hati' (tag line sape ni eh) and selamat beramal!! :D
Bawak2 bertenang ye dik..

Mic Nichols berkata...

hapdate!

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template