My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 18 Mac 2010

Bahagian mereka pun ada..




[caption id="attachment_921" align="aligncenter" width="300" caption="sape tiru sape ni??"][/caption]

Reza: ni natural ok. Bukan aku susun.. ternyata mereka sangat istimewa.



(sudah... abis dah iklan)


Rentetan daripada kisah kami bershopping malam tadi;


Disebabkan anak-anak kaki empat yang ada kat rumah ni sangat kuat makan,


lantaran itu, sekaligus abg pn membuat keputusan untuk membeli iniiiiiiiiiiiiiiiiiiii>>>>




[caption id="attachment_915" align="aligncenter" width="300" caption="untuk si gumuk-gumuk"][/caption]

aaaaa ambik kau sekali 8kilo terus. Tak tau la berapa lama tahan.


Kalau tak, 1.5kg tahan dua minggu je. Meaning dalam sebulan 2 kali aku kena menziarah Tesco tuk beli lagi dan lagi..


Nampaknya saya bole berehat untuk seketika dan jimatttt duit saya. hahahaha..


FYI, mereka ini tak suka brand lain. i've tried Frishkies and Whiskas both. Membazir masuk angin dan buang.


Ok la tu maknanya Tesco brand pn not bad lah sebab kucing pun pandai menilai. :D


My another W.H.E.E.L

3 Kata-kata Magik:

Pn Sri Saloma on 18 Mac 2010 pada 5:02 PTG berkata...

anak2 aku mkn smart heart je. kalu time bonda mereka ni masyuk sket baru la bleh mkn friskies ke whiskas ke IAMS ke. kalu time kemarau plak mkn nasik je la. nk wt cmne anak ramai. huhu.

Nui dlm film Thai The Dorm berkata...

aku takut kor jer yg telan

0ladyfisz0 berkata...

aaaa.. agak2 koko crunch dah abis, aku blasah je la wat breakfast ngan susu kan????? jom rasa nak? -dush!!!!-

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template