My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 24 Mac 2010

Nekad buat sendiri. USAHA!

Memang saya ni tengah pening pasal dekorasi hantaran.

Mostly kedai/butik tanya satu dulang RM90. Could you immagine untuk 7 dulang dah kat RM700???? Pas tu hias lawa-lawa, dua tiga hari abis bukak balik semua yg RM700 itu.

Hoho apakah perasaan anda??

Saya tidak la mampu nak membazir sampai macam tu skali.
Sebagai initiative terbaik, saya menyahut cabaran untuk buat sendiri semua dulang-dulang hantaran itu.

Seriously pelik sesangat rasanya sebab memang tak pernah dibuat benda2 gubah bunga.

Sampai Ummi pun call 3 4 kali tanya betul ke nak buat sendiri?? Reti ke buat??

Semalam jugak saya ke Lovely Place Ampang untuk shopping!!!
Tadaaaaa ni la antara salah satu dulang 'hantaran' saya.


Combination of sky blue,black and cream.. Ilham sendiri yang di taram. :D

Roughly kos satu dulang cuma RM33. At least saya tak kan ralat sangat masa nak dibazirkan nanti.
Kita tengok je la credibiliti saya menyiapkan baki yang lagi 6 tu jadi 'hantaran' atau 'hantaram'.
InsyaAllah.. Caiyokkkk noi!

Success doesn't come to you…you go to it

3 Kata-kata Magik:

~daRLee ZuRiS~ on 24 Mac 2010 pada 12:54 PTG berkata...

takpe..camne pun rupanya nanti,still lebih puas hati sebab hasil titik peluh sendiri kan.

nway...best of luck!
;)

Unknown on 25 Mac 2010 pada 12:56 PTG berkata...

klu ko serious; meaning it is not u REZA!

thanks zuris. betul ckp ko. yg penting kita puas.

Tanpa Nama berkata...

Cantik la Noi! Siti pon dlu tgk org charge sampai ratus2 terus cancel niat nak upah org. Last2 pegi Nilai n Jln TAR cari bahan n buat sendiri. Mmg jimaaat walaupun simple2 aja. Noi punya lg cantik! ;)

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template