My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 25 Mac 2010

saya bersedia..

Kasutku dah beli.
Semua barang-barang hantaran dah complete.

The purpose of this post is just to say that I am ready.

Saya dah dapat perasaan dia memang ambik berat pasal saya.
Saya juga dah percaya dia risaukan saya.
Saya tau dia juga percayakan saya.
Saya dah semakin yakin dia bole jaga saya.

Saya tau saya jenis yang tak suka mengharapkan orang lain. Tapi bila sampai masanya telah menjadi lumrah alam, we need someone in our life.
Bukan untuk kita bergantung pada dia, tapi untuk penuhkan apa yang kurang dalam menunaikan tanggungjawab masing-masing.

cewah.. dah mcm berat sangat pulak statement aku ni.

What ever..

Saya cuma bole berdoa agar jodoh kami kuat, kekal hingga hujung nyawa.

Success doesn't come to you…you go to it

0 Kata-kata Magik:

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template