My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 14 Jun 2011

What should i do???

2-3 hari ni saya macam x de semangat nak pergi kerja. 
Atas beberapa sebab musabab tertentu menjadi pemankin untuk perasaan nak ke ofis tu tersangat-sangat pudar.

Haihhhhh tak tau macam mana nak luahkan.
Recently my boss suruh update resume ada client ask for PCB design support kat Penang.
Yeahhh Penang je. Bukannya kat Alabama ke memana.
Tapi still even Penang pun, it is for few months. It could be 2,3,4,5, half year pun can consider few months kan.

My superior terlebih semangat suruh I update dgn client tanya dah dpt belum my CV since Mr Koh baru call dia ask about it.
I yang menurut perintah ni pun buat la seperti yang disuruh.
And very sure it is for few months.
I just called that Mr Koh the Operation Manager to confirm dah receive, and mmg dia tanya weather i tengah tight dengan other project currently ke tak sebab if everything OK, it will be for a few months.

WHAT SHOULD I DO?
WHAT SHOULD I DO?

Seharusnya boss ku itu patut lebih tau yang i ni baru je deliver and baby kecik lagi. Baru nak masuk 4bulan n masih fully breastfeed. 

Kalau saya ni Mr husband;
 I pesan je kat Ms wifey duk umah diam2, and jaga baby elok2 k. weekend I balik ok.

Bukan bermakna saya tak boleh nak dihantar ke mana-mana, tapi bergantung kepada situasi. Kalau Hannah dah 1-2 yrs, still boleh dipertimbangkan may be.

Kesimpulannya saya tak nak pergi.

Now my missions are:

  • i pray that i am not qualify for the job.
  • i wish that my price that we quote is too high. 50K per month can?? Mesti awak terduduk tengok quotation tu nanti kan. Ok kita cari company lain. 
Me: Hoyehhh!!!! Amiiiinnn.

X boleh! X boleh! X boleh!!!!!
Saya tak boleh jauh dari my little Hannah Qaisara and my dearest gorgeous Mohd Amli. 


I love you both like crazy..........

Success doesn't come to you…you go to it

2 Kata-kata Magik:

Puan ApasH on 16 Jun 2011 pada 5:01 PTG berkata...

salam..

saya ApasH. 1st time jenguk blog awak. Saya pon ada baby nama Hannah dia baru 3bulan. Saya pon BF anak saya.

Semoga kita sama2 berjaya dalam misi ini ye.

MalizaMah on 17 Jun 2011 pada 12:41 PG berkata...

drop by klik2 dan baca entry ni.... ermmm... terus bangkit dan teruskan kehidupan...
salam perkenalan...
kunjung2 dan klik2 lah di laman saya.
terima kasih.

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template