My Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

My Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Sweetpie

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 30 Mei 2008

Yey! Separuh Gumbira...

Tak tau kenapa hari ni aku rasa sangat happy. Kesimpulannya seminggu ni rasa mcm ada "kupu-kupu dalam perut".

May be sebab dah nak balik kampung kot..

May be sebab dah nak dekat last day aku kat sini kot..

May be sebab My Dear MR ckp nak bincang dengan ayah pasal kami minggu depan..

May be sebab My Dear MR dapat intrview kat Penang. (Harap sangat dia dapat keje tu.. Walaupun baru interview, aku tak kira.. aku nak excited jugak. At least ada.. )

May be sebab hari ni dah gaji..

May be sebab malam ni nak pegi makan Pizza n tengok wayang dengan gang PCB. (Ari tuh dah janji ngan derang klu dapat keje kat situ aku blanja mkn.)

May be sebab hari ni hari Jumaat..

Apa-apa pun...

A good life is a collection of happy memories.

4 Kata-kata Magik:

Believe in Cinta berkata...

yeyehhhh....emm...soronoknyer!!!
dah nak kawen ekk?

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

ayu:
X de la... mana ada cakap nak kawin pun. Apa pun, doakan ada jodoh kami k.
InsyaAllah

Fanny berkata...

maka if bukan kawin nak bertunang??!?
takpon nak bawak concert rainforrest kat Sarawak next month!

whoope...!
pst..aku chup pegang viel kor time kawin k

fLuRrY.bLuRrY.bUbBLy. berkata...

Reza: yea yang satu tu betul.. nak bawak concert rainforrest ko.
btw, ko kena jadi genit baru leh pegang veil aku. :D

 

It whirls likely W.H.E.E.L Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template